woensdag 12 februari 2014

Het is bijna zover ...

Eerst en vooral zou ik iedereen willen bedanken die wafeltjes heeft gekocht! Ik verkocht vanille- en chocoladewafels om mijn projecten ter plaatse te ondersteunen. Ik maakte heel wat reclame, maar ook Facebook was een perfect middel om de verkoop te doen toenemen. Sommigen onder ons vonden het zo leuk en maakten er een affiche van. Dank je wel Mieke!


Na een paar weken intensieve verkoop kan ik besluiten dat het een goed idee was om dit te doen. Het ingezamelde bedrag gaat mee, hiermee zal ik op de noden van de lagere school kunnen inspelen. Hartelijk bedankt iedereen! De Surinaamse kinderen zullen je dankbaar zijn!

Op vrijdagavond 7 februari maakte ik de laatste keer mijn voetbaltas, ik had er echt zin in!
Ik ging nietsvermoedend  naar mijn laatste voetbalmatch voor mijn vertrek naar het buitenland. Ik kwam aan op de voetbal, maar de match was afgelast. Iedereen was op de hoogte, behalve ik. Iedereen was speciaal voor mij aanwezig. Al weken hadden ze afgesproken om voor mijn vertrek een verrassingsfeestje te organiseren. 
Ik wist totaal van niets, waardoor de emoties me wat te veel werden! Dank je wel meisjes! 
De spandoek en cadeautjes gaan zeker mee om mijn Surinaamse kamer wat op te fleuren.


Momenteel is de tijd aangebroken om de laatste zaken in orde te maken. Ik startte met het maken van mijn valies, veel topjes en shortjes werden al uit de kast gehaald. Al snel had ik nog een groot ‘dat-mag-ik-niet-vergeten’ lijstje gemaakt. Een valies voor 3 maanden is wel wat anders, dan voor een weekje vakantie. Hopelijk zijn we niets vergeten.

Bij de laatste voorbereidingen hoorde ook Skype installeren. Ik toonde aan de mama en papa waar ze op moesten duwen als ik zou bellen.  Nu hopen dat ze ook alleen het knopje vinden!
Man man, ik ga ze ongelofelijk missen! Onze dikke knuffels, het samenzijn, … ALLES!
Broertje, zorg er goed voor. Voor je het goed en wel beseft ben ik alweer terug thuis..


Mijn volgende bericht zal hoogstwaarschijnlijk vanuit het verre Suriname zijn. Op zaterdag 15 februari rijden we met de auto naar Schiphol, om 11u30 stijgt het vliegtuig op richting Paramaribo. Nog exact 3 dagen en het is zover …

Ik vind het toch wel wat beangstigend, maar we hebben er zeker zin in!! Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Het is hier echt super in Suriname! Wanneer jullie aangekomen zijn moeten we eens afspreken he! Vergeet de muggenzalf en de zonnecrème zeker niet want dat ga je hard nodig hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede start gewenst!
    Veel groeten
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen