zondag 19 januari 2014

Spannend!

Dag vrienden,

Zoals de meeste weten vertrek ik begin februari op buitenlandse stage naar Suriname! Ik zal daar gedurende 3 maand in een lagere school lesgeven en enkele projecten opstarten.

Het komt stilaan dichterbij! Ik krijg al stress als ik er aan denk ...
Op 15 februari 2014 vertrekken Sarah en ik richting Paramaribo.

Om jullie allemaal up-to-date te houden is er deze blog.
Hier zal ik wekelijks wat meer vertellen over mijn Surinaamse avonturen.

Ik mag stilaan gaan denken aan het maken van mijn valies.
Wat moet er wel/niet mee? Mag ik echt maar 23 kg bagage meenemen?!

Ik ga jullie alvast hard missen! Skype is hopelijk dé oplossing voor dit probleem. Op deze blog is er altijd plaats voor een reactie, zo hoor ik jullie ook eens.

Tot binnenkort!

Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten